Teenagers

چگونه به يك وبلاگ نويس موفق تبديل شويم؟!  
 چند توصيه از يک اقتصاددان:

 


چرا وبلاگ داشته باشیم؟
اساسا سه دلیل برای وبلاگ‌نویسی وجود دارد که دو تای آنها خوب و دیگری بد است.
این روزها بسیاری از شرکت‌ها از رسانه‌های بزرگی همچون رویترز گرفته تا شرکت‌های تازه وارد، در حال استخدام وبلاگ‌نویسان هستند. دستمزد آن هم می‌تواند خوب باشد و دیگر تفاوت عینی‌ای بین آنچه که یک وبلاگ‌نویس تمام وقت دریافت می‌کند و آنچه که به یک روزنامه‌نگار تمام وقت پرداخت می‌شود، وجود ندارد. کار می‌تواند دشوار باشد و وبلاگ می‌تواند زندگی شما را ببلعد، اما در عین حال، هنگامی که وبلاگی به شما داده می‌شود که مالک آن خودتان هستید، این می‌تواند به شما یک حس فوق‌العاده از آزادی بدهد. به عنوان مثال، من در سال گذشته از برلین راجع به رکود مالی در وبلاگ می‌نوشتم - اما مادامی که من مطالب خوبی در وبلاگ می‌نوشتم، کسی اهمیت نمی‌داد که در کجا مستقر هستم.
یک وبلاگ همچنین به طرزی موثر، یک راه خوب برای مورد توجه قرار گرفتن است. اگر مشتاق هستید که به عنوان یک وبلاگ‌نویس تمام وقت استخدام شوید، امروزه داشتن یک وبلاگ شخصی از الزامات آن است- مردم می‌خواهند که یک وبلاگ‌نویس استخدام کنند نه یک روزنامه‌نگار، پس آرزو می‌کنند و امیدوارند که روزنامه‌نگارانی نصیبشان شود که بتوانند وبلاگ هم بنویسند که بیشتر اوقات این‌گونه نیست.

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 
 


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 11:8 توسط Pegah| |


Power By: LoxBlog.Com